EXTRΔ 324F-328F - 332F

Front schijvenmaaiers zonder kneuzer

Klaar voor elk terrein

Uitstekende bodemvolging, eenvoudige bediening en een laag gewicht vormen de belangrijkste kenmerken van deze machine. De Vicon EXTRΔ 328F en 332F onderscheiden zich door een uitstekend maairesultaat en een prima aanpassing aan alle bodemomstandigheden. Acht paarsgewijs draaiende maaischijven verzekeren een uitstekend maairesultaat en een snelle hergroei van de stoppel.  

De Voordelen:

  • 2,4-2,8-3,2 m werkbreedte
  • Obstakelbeveiliging
  • Flexibele zwadbreedte
  • 750/1000 tpm Eco-aandrijving
  • Uitstekende bodemvolging
  • Volledig gelaste maaibalk met driehoekmaaischijven.

Technische gegevens:

  Werkbreedte Gewicht Benodigd vermogen
 EXTRΔ 324F  2,40 m  650 kg  33/45 kW/pk
 EXTRΔ 328F  2,80 m  670 kg  33/45 kW/pk
 EXTRΔ 332F  3,20 m  690 kg  40/55 kW/pk
Kenmerken

EXTRA maaibalk

  • De EXTRΔ maaibalk is ontworpen voor minimaal onderhoud en is uiterst geluidsarm.
  • Chauffeurs zullen meteen merken hoe stil de maaibalk z'n werk doet - bijzonder geschikt voor lange en drukke werkdagen
  • Volledig gelaste maaibalk voor een zeer sterke constructie
  • Even aantal paarsgewijze schijven voor betere overlap.
  • Maaischijven met drie messen snijden meer.
  • Vlakke glijsloffen voor uitstekende maaikwaliteit.
  • Ruim voldoende olie voor lagere werktemperatuur.
  • Weinig geluid dankzij speciaal afgeronde tandwielen.
  • Getordeerde messen voor streeploos maaien onder alle omstandigheden.

Bodemaanpassing

De nieuwe EXTRA 332F blinkt uit in een uitstekend maaibeeld en bodemvolging in elk terrein. Het concept heeft geen flexibele fronthef nodig, omdat de maaier zelf in staat is om in alle richtingen vrij te kunnen bewegen.

Voor de beste bodemvolging kan de maai-unit onafhankelijk van de fronthef bewegen.

De maaier kan zijdelings 17° omhoog en omlaag bewegen.

750 of 1000 TPM

  • Standaard aftakas toerental is 1000 tpm. Echter door eenvoudigweg omwisselen van de V-snaar poelies, wordt een branstofbesparend toerental van 750 tpm bereikt.
  • Dit maakt het mogelijk om het juiste aftakas toerental te behouden, maar bij een lager motor toerental. Hierdoor is een lager brandstofverbruik mogelijk - een innovatieve oplossing voor het feit dat front aftakassen nog niet leverbaar zijn met een ECO-stand.